lørdag 16. januar 2010

The falls



De siste dagene har vært utrolig rolige, og jeg vil strekke meg så langt som å si at det har vært litt kjedelig.

De

andre kom tilbake på Fredag, og det var greit å ikke være alene så mye lengre, for det er begrenset hva man gidder å finne på alene. Jeg var og så på Victoria Falls en liten tur alene da. Det var helt utrolig, og jeg ble søkkvåt. Stien er jo nesten inni fossen, så det spruter nå

vannvittig. Fantastisk skue, men litt kjedelig alene, så jeg skal dra sammen med de andre i morgen etter jeg har vært å tatt massasje;) Oh yes, en time med aromaterapi, så skal jeg vokse leggene mine. Har aldri gjort det før, så det blir nok spennende.

I kveld var vi på en fiskeresturant og jeg spiste sushi:) Prøvde det for første gang i sommer, da var det sånn passe. Nå var det godt, så neste gang blir det sikkert kjempegodt! Så ble det kake og kaffe til desert. Det vil jeg si er en voksen lørdagskveld. Jeg betalte 97 kr for 12 sushibiter, 3 cola, en sjokoladekake med is og en kaffe. Det vil jeg si er akseptabelt.

Mens vi satt på resturanten begynte det plutselig å blåse opp nå vannvittig og takvifta holdt på å ramle ned i hodene våre, så vi rømte inn. Etter det satte det i gang det værste torden og lyn været jeg noen sinne har vært borti. Nå når det er mørkt er det ekstra fantastisk å se på.

Har ikke så mye å skrive, så jeg legger heller ved noen bilder.

2 kommentarer:

  1. herrejesumin!fossen så helt herlig ut,og æ som alltid har hatt løst å se en foss!helt sant! :)
    kordan va thaimassasjen? ska du kje bynne å bli brun snart?:p

    SvarSlett
  2. Det var fantastisk:)

    Massasjen var super og nå er jeg helt fri for overflødig hår på bein og øyenbryn. Og brun blir jeg nok ikke om jeg så hadde bodd hær i 10 år :p

    SvarSlett