søndag 10. januar 2010

Regntid





Søndag er skapt for å være avslapningsdag, men i mine øyne har denne dagen vært litt vel avslappende. Vi har virkelig fått

merke regntiden i dag. Det har virkelig pøst ned! Jeg måtte

selvfølgelig prøve å stå ute i regnet. Det tok vel 2 sekunder før jeg var fullstendig gjennomvåt og måtte skifte klær. Det var som å stå i en dusj. Så jeg har lest litt, de andre har spilt kort og forskjellig.

Da regnet stanset prøvde vi å gå ned på markedet for å kjøpe frukt, men da vi var kommen halvveis ned i veien så vi det mest fantastiske lynet jeg har sett i mitt liv. Det fylte himmelen, og tordenbraket etterpå var øredøvende. Det er akkurat som man ser på film! Helt absurd.

Så nå

ligger jeg i en stor sofa med masse puter og ser på regnet som har startet igjen. Planen er å dra på en ny restaurant å spise i kveld. I morgen er det møte med Response Network på ko

ntoret deres for å planlegge feltturen. Deretter skal vi på museumet som ligger rett over gata fra der vi bor. En av venninnene til veilederen vår jobber der og har lovt å møte oss. Hun kan gi oss litt info om hva vi kan forvente oss og hjelpe oss med å skaffe kontakter til oppgaven her i Livingstone.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar