onsdag 6. januar 2010

Avreise

Ingen søvn å få nei...Våknet av meg selv i morgest kl. 09.00, det skjer aldri under normale omstendigheter. Og nå får jeg ikke sove igjen, og det er en time til jeg må stå opp og starte på en reise som tar over ett døgn. Jippi! Håper på mye søvn på flyet.

Dagen i dag har bestått av å gå rundt i leiligheten og bekymre meg for alt jeg kanskje har glemt å pakke. Så måtte jeg levere Dexter til en venninne som skal passe han. Det var trasig. Han var så kaldt at jeg måtte ha han inni boblejakken min, og ikke i bagen sin. Da vi kom inn var han redd og ville ikke ut, og da han møtte den andre pusen som allerede bodde der begynte han å frese og prøvde å klatre opp i halsgropen min. Da fikk jeg helt oppriktig og totalt vondt i hjertet. Så jeg måtte bare dra derfra så fort som mulig. Rart å være alene i leiligheten, har ikke vært det på mange måneder, og jeg savner han allerede. Ja, jeg vet jeg er "den gale kattedama", men so be it. Jeg elsker katten min, og han elsker meg! Men jeg vet han er i gode hender, så jeg må bare stole på det og håpe at han ikke savner meg for mye og er redd...Huff...

Men nå er jeg tilnærmet klar for avreise. Har ikke turt å lukke kofferten ennå siden jeg sikkert kommer på noe i siste liten. Leiligheten er vasket, posten er ordnet, alt er klappet og klart. Hadde jeg bare kunne fått et par timer søvn...men det er for sent nå. Det er bare å krysse fingrene for at jeg kommer til å sove hele flyturen og plutselig våkne i Afrika, hehe:)

Så, hade bra alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar