lørdag 23. januar 2010

So you think you can dance?

I dag har vi vært på forestilling med de som vi hadde danse workshop med. Det var utolig morsomt, og vi fikk pratet med dem etter showet. Mangeren deres er ei kjempetrivelig dame fra Canada, som vil at vi skal lære dem norsk dans, mot at vi lærer litt av dem. Hvordan kan man takke nei? Danse-alibet vårt er Vibeke som har danset halling og slikt for turister på Stryn. Så dette kan bli interessant! Vi fikk til og med skyss tilbake med dem, mot at vi hjalp dem å bære litt utstyr.
Og bare for å ha nevnt det, så er de jo så utrolig pene også. Virkelig en opplevelse.
Ellers så har jeg hatt magetrøbbel de siste dagene, men det ser ut til å gå bedre. I dag har jeg faktisk spist noe, men er ganske slapp. Prøvde meg på en Mango Daquiri i baren der vi var på forestilling (som forresten var utrolig godt), men da sa magen klart og tydelig: NEI! Så det ble tidlig kveld på meg.
I morgen blir vel bare en lese og skrive dag. Neste uke skal noen tilbake til landsbyen, mens jeg og ei til blir igjen i Livingstone, men vi skal gjøre mange nyttige og spennende ting her også. Mer om det senere. Her kommer bilder.








2 kommentarer:

  1. like håret!kanskje æ må klippe pannelugg igjen..

    SvarSlett
  2. takk:) angre litt allerede. klare aldri å bestemme mæ for om æ like å ha lugg eller ikke. nu har æ nu det, og bestemme mæ for å være fornøyd med det:)

    SvarSlett